Thursday, April 8, 2010

Kene "KETEGUR"

ari rabu yang lepas atok sedare aku meninggal dunia.
aku dapat brite tu waktu senja, makcik aku yg bgtau kat aku.
mase makcik aku inform kat aku tibe2 ade bau wangi sgt.
bau tu aku nah bau sebelum ni, bau arwah nek nyang (moyang) aku.
so aku bgtau la kat abah aku yg kebetulan ade kat depan aku.
abh aku diam je xcakap pape pun.
so esoknye aku g jer la keje mcm biase.
mmg rse xsedap bdn dr pg lg.
so afta lunch, aku tibe2 sakit kpale yg amat sgt.
aku igtkan sbb aku wat keje akaun aku skt kpale.
aku mkn la panadol 2 bijik, tp xjln gak.
aku xthn sgt kol 4.30 aku blk umah dgn keizinan manager aku.
aku gagahkan diri gak bwk kete.
smpi jer umah aku telan ubt migrain n skt kpale n aku bwk tido.
bgn tido still xberubah gak.
mkn pun xlalu.
mlm tu aku kuar ngan famili aku g jumpe aunty aku kat paradise.
bru la bah aku bgtau yang aku dah kene "tegur".
patotla sakit len mcm giler la..
*kesimpulannye bile bau bende wangi jgn tgur..
itu mknenye org yg kite rapat n syg datang "melawat" kite..

No comments:

Post a Comment